Eye Shadow Palette Pcr Cosmetic Packaging / SY-C001A

Breve descrizione:

1. Stile quadratu simplice, a copertina adopra l'apertura è a chjusa clamshell cù i magneti.

2. A griglia interna adopra un disignu quadru simplice, usu di u spaziu altu. A tappa è u fondu sò fatti di materiale PCR-ABS, in linea cù a tendenza sustinibili.


Detail di u produttu

Descrizzione di l'imballu

Una di e caratteristiche standout di stu pacchettu hè a so tapa, pensata per cunsulazione è stabilità. Cù u so mecanismu innovativu push-and-flap, apre è chjude u pacchettu si sente faciule è sicuru. Nisun versamenti accidentali o disordine - pudete avà gode di una sperienza perfetta è còmuda ogni volta.

Inoltre, sapemu chì a trasparenza hè critica quandu si tratta di imballaggi cosmetichi. Hè per quessa chì avemu usatu materiale AS resistente à i graffi è altamente trasparenti nantu à a tapa. Pudete avà vede chjaramente ciò chì ci hè dentru, chì vi permette di identificà facilmente u culore di u vostru polveru di polveri senza fastidiu.

Ma ùn hè micca tuttu ! Semu impegnati in a sustenibilità, per quessa avemu sceltu di utilizà materiale PCR-ABS per u fondu di stu pacchettu. PCR significa "Post Consumer Recycled" è hè una forma di plastica chì prumove a rispunsabilità ambientale. Sceglie PCR-ABS, andemu versu un futuru più verde, pur mantenendu a durabilità è a funziunalità chì aspettate da l'imballaggio cosmeticu.

Packaging Cosmetic PCR: hè Eco-Friendly?

Iè. L'imballaggio PCR si riferisce à i materiali di imballaggio fatti da rifiuti post-consumu riciclati. Stu rifiutu include articuli cum'è buttigli di plastica è cuntenituri, chì sò cullati, trasfurmati è trasformati in novu materiale di imballaggio. Unu di i vantaghji principali di l'imballaggio PCR hè chì riduce a necessità di materiali vergini. Utilizendu i rifiuti chì altrimenti finiscinu in discariche o oceani, a PCR aiuta à cunservà e risorse naturali è riduce u cunsumu d'energia.

Unu di i benefici più notevoli di l'imballaggio PCR hè u so potenziale per riduce i rifiuti di plastica. Sicondu un rapportu di u 2018 da a Fundazione Ellen MacArthur, solu u 14% di l'imballaggi plastichi pruduciutu in u mondu sò attualmente riciclati. U restu 86% finisce di solitu in discarica, incinerazione o contaminazione di i nostri oceani. Incorporandu materiali PCR in l'imballaggi cosmetichi, e marche ponu aiutà à riduce a quantità di rifiuti plastichi generati è cuntribuiscenu à una ecunumia circular.

L'usu di l'imballaggio PCR pò ancu riduce l'impronta di carbone cumparatu cù i materiali di imballaggio tradiziunali. A pruduzzione di plastica vergine richiede assai energia è emette gasi di serra durante u prucessu di fabricazione. In cuntrastu, l'imballaggio PCR usa menu energia è riduce l'emissioni di CO2. Sicondu l'Associazione di Riciclatori di Plastica, l'usu di una tonna di plastica PCR in a produzzione di imballaggi risparmia circa 3,8 barili d'oliu è riduce l'emissioni di diossidu di carbonu di circa duie tunnellate.

Mostra di u produttu

6117299
6117298
6117300

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi